Det Er På Hamar Det Skjer

Stendi Assistanse • hamar, hamar • Posted June 28, 2026

About the Role

Brenner du for assistent jobbing?
Jeg trenger flere flinke og god assistenter i livet mitt.
Vi håper å finne de fineste folka.
Har du sette den franske filmen «De Urørlige», da skjønner du hva jeg ser etter.
Du trenger ikke være faglært, et godt hjerte og praktisk sans, en god dose humør og trua på at det mest lar seg ordne. Da er vi langt på vei og har et veldig godt utgangspunkt.
Du trenger ikke være helt ung heller! Jeg har hatt superfine assistenter som har levd en stund og har med masse fin erfaring fra tidligere yrker.
Jeg er en ung mann i midt av 20- årene, bor i egen leilighet sentralt i Hamar. Sitter i rullestol, uten at dette hindrer meg i å delta på det jeg vil.
Veldig glad i å dra på tur, gjerne med en konsert. Øya festivalen står høyt i kurs, så du må like musikk, og like å være med på tur.
Jeg har egen HC bil, så du må ha førerkort.
Assistentene mine skal legge til rette for at jeg kan gjøre mest mulig på egen hånd, men jeg trenger noe hjelp til...